ALL WE DO IS EAT

Posted in everyday

”Gör ni inget annat än att äta mat?”

En av många frågor vi båda två får dagligen på sociala medier hehe, jag svarar med det simpla svaret att mat är allt. Mat är life <3

Igår körde vi ett pass på gymet efter en riktigt slapp dag, det har varit väldigt molnigt senaste dagarna vilket har resulterat i att vi har varit väldigt trötta och inte gjort så mycket annat än att lata oss i skuggan. Välbehövligt efter några hektiska dagar helt enkelt men vi tog oss som sagt till gymmet på kvällen ändå. På väg hem från gymmet gick vi förbi en himla fin restaurang som vi bara var tvugna att testa på ett par timmar senare. Vi har även börjat med totalt mobilfria middagar sedan vi kom hit eller tjaa, typ mobilfria dagar OM man inte ska fota och det är typ det bästa som har hänt oss.

Därefter åkte vi hem och slumrade snabbt för en rätt skaplig morgon till gymmet innan frukosten för att sedan ta taxi till Potatishuvudet igen 🙂 Perfekt avslut på sista dagen i älskade Seminyak, min favorit hitils. Känns som det finns lite liv och rörelse här.

Livet på en pinne… synd bara att det var molnigt även idag.

Vi beslöt oss för en strandpromenad tillbaka till hotellet och se hur fint tidvattnet gjorde det för några minuter. Jättefin harmonisk stund innan en jättevåg kom out of no where och sköljde bort våra skor hah. Självklart fotar jag hellre än att hjälpa mike. Självklart.

Sen blev det en liten dusch och snabbfix på rummet innan vi äntligen skulle testa det som skulle bli min favorit här i Seminyak, Métis hette den. Fullpott rakt av! Service, maten och atmosfären.

Nu är klockan 22.30 här och det börjar bli dags att krypa till kojs. Skulle egentligen dammat av en till rulle på bion men det var faktiskt fullbokat. Gör inget för vi båda gick in i matkoma.

Godnatt fina ni!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.